1/04/2012

Látogatás Nagyinál - Visit my Granny

Akik ismerik a munkáimat tudják, hogy szeretem használni a népi motívumokat és hogy honnan jön ez a kötődés...Palócföldről, az én nagyimtól. Nagyi népviseleteket készít, babákat és kézi hímzésű terítőket, párnákat és a  Buttondoll táskákra is az ő munkái kerülnek. Az ünnepek alatt meglátogattam nagyit és a világ legfinomabb diós és túrós sütije mellett inspirációt is kaptam.
As you know I like to use hand embroidery in my design and where is that from....from my Granny. She makes fully traditional Paloc costumes, dolls and linen embroidery and I also use her work in my bags. I visited my Granny at Christmas and beside the most delicious cakes of the world I got inspiration as well.
 Ha nyár kerti ha tél kézimunka...:)
Nagyi egy fotósorozat kedvéért viseletbe öltöztet engem....

2 comments:

  1. Istenem...nekem már nincsen nagyim,sajnos, de nagy öröm volt látni, hogy a Tied az az Igazi Nagyi, csupa nagybetűvel...egyem a szívét.

    ReplyDelete
  2. Igen, a Nagyikám egy tünemény!♥♥♥ :-)))

    ReplyDelete